Azi Dahaka
Administrator
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:52, 18 Cze 2005 Temat postu: Regulamin forum. Ostatnia zmiana 18.06.05 |
|
|
Każdy jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu forum. Nagminne łamanie zasad nagradzane jest ostrzeżeniem. 3 ostrzeżenia to ban. Czas banicji ustalana jest z góry przez administratorów. Każde ostrzeżenie zaś jest unieważniane po trzydziestu dniach
1. Nie spamować
2. Nie stosować wulgaryzmów (lub ograniczać się)
3. Nie wolno mieć w avatarach, obrazkach, podpisach, czy nicku jakiekolwiek treści obraźliwe, rasistowskie, erotyczne lub inne rzeczy niemoralne (przynajmniej się ograniczyć do pewnego stopnia)
4. Nie obrażać innych użytkowników, moderatorów i administratorów
5. Przed założeniem jakiegoś tematu, sprawdź, czy nie ma obecnie na forum podobnego tematu. Dla ułatwienia poszukiwań, skorzystaj z opcji "Szukaj" u góry strony
6. Nie wolno rozwiązywać spraw prywatnych publicznie na forum. Wszelkie tego rodzaju formalności załatwiać na PW
7. Pisać można o wszystkim, byleby temat był w odpowiednim dziale i dostosowywał się do regulaminu
8. Osoby nie zaznajomione z tematem, nie wypowiadają się
9. Nie schodzić z tematu (nie offtopicować)
10. Nie wolno rejestrować kilku kont przez jedną osobę. Gdy już się ma kolejne konto, proszę podać powody administratorowi, czemu to zrobił. W przeciwnym razie, delikwent będzie musiał ponieść odpowiednie konsekwencje
11. Kolosalnej wielkości zdjęcia nie będą tolerowane przez moderatorów/administratorów. Będą kasowane niezależnie od jej treści
12. Wszelkie błędy związane z odpowiednim funkcjonowaniem forum na jakie się napotkacie, zgłaszajcie je administratorom bezwłocznie
13. Ograniczać się w miarę możliwości, co do błędów ortograficznych i stylistycznych
Pozdrowienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|